»Premišljen izbor... Igrali smo že dela nekaterih slovenskih skladateljev, izbrali smo Godalni kvartet št. 2 Tineta Beca iz časa, ko je študiral na Akademiji za glasbo, če bi nam mogoče napisal skladbo – in nastala je super skladba.«
»Kvartet je plemenita zasedba, zelo zahtevna za izvajalce, ampak repertoar je neskončen, je neizmerno kakovosten.«
»Rdeča nit vseh skladb je, da gre za zgodnja oziroma mladostna dela avtorjev, kar pa se sploh ne sliši.«
»Po nekem naključju smo prišli še do Tilna Slakana, ki smo ga prosili, če lahko izvajamo njegovo skladbo Sagittarius/Strelec, kar nam je z veseljem odobril, tako smo prišli do še ene čudovite skladbe. Potem smo dodali še Stavek Aarona Coplanda.«
»Beethoven je pisal drugi kvartet v obdobju, ko je bil star od 28 do 30 let, Bec, Slakan in Copland pa so bili stari 22 ali 23 let, vsi so bili pravzaprav podobne starosti. Tako lahko primerjamo, kaj pomeni, če si star 22 ali 23 let in si v bistvu že zelo dober skladatelj, in obe slovenski skladbi sta odlični.«
»Glasba za kvartet kitar, jasno, ni tako obsežna, kot na primer za godalni kvartet, kljub temu pa stremimo k izvajanju originalnih del.«
»Po dostopnih virih gre za prvi zvočni zapis tega dela v zasedbi godalnega kvarteta na splošno.«
»Glasbeni 'mojster narodov', ki je spisal okoli 130 violinskih sonat in več kot 170 koncertov, je temelje godalnega kvarteta postavil v štirih neponovljivo lepih Sonatah à Quattro.«
»Izbral sem tudi skladbe, ki morda niso tako pogosto izvajane, ampak so kljub temu zelo zanimive.«
»Seveda gre za izbor lokacij, ki nikoli ne more zajeti vsega, kar bi bilo vredno videti ob določeni pokrajini oz. ljudski pesmi – vendarle pa verjamemo, da smo s širokim spektrom motivov in razgledov dovolj barvito naslikali glasbeno stvaritev Slovenska suita.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju